środa, 27 listopada 2013

Przygotowania do świąt







Zapraszam wszystkich na drugie targi świąteczne organizowane w zamku Książ. Bilet tylko 5 zł (dzieci do 10 lat wstęp wolny) a warto się tam udać. Będę tam i ja z moimi skromnymi pracami- pora wyjść z podziemia i pokazać się w "wielkim" świcie:)

    A u mnie trwają przygotowania pełną parą, w natłoku zajęć domowych udało mi się uszyć kilka rzeczy.
Na początek girlanda z serduszkami. Mojej córci tak się spodobała, że będę musiała zrobić drugą:) Można ją zawiesić nad łóżeczkiem, po żyrandolem, karniszem lub w innym miejscu. Każda dziewczynka się w niej zakocha;) Mam jeszcze pomysł na taką girlandę z ozdobami świątecznymi, w czerwieni, zieleni i brązie...









Na deser jeszcze kilka poduszek i apaszek











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz