poniedziałek, 11 listopada 2013

          Witam serdecznie wszystkich zaglądających.
Mam zaszczyt przedstawić, po wielu nieprzespanych nocach spędzonych na przemyśleniach, po zmaganiach z moim upartym komputerem, ślęczeniem przed monitorem, metodą prób i błędów- mojego BLOGA!
        
 Na początku chciałabym bardzo, bardzo podziękować pewnej Kreatywnej Mamie z Filc This. Zmotywowała mnie do działania i dużo podpowiedziała. Zaglądajcie do niej- cudowności tworzy:-)

   W pierwszym poście przedstawię kilka moich dotychczasowych prac.



                                                    Pokój Emilki i jej konik na podusi




                                                          Podusia z misiem




                                 Konik na kołderce dla Chloe:)




 Komplet patchworkowy z baletnicą i baletkami robiony dla Oliwii, znalazł już nową właścicielkę...
Czeka mnie jeszcze przerobienie imienia na kołderce i wałku na Wiktoria.



 

                                                 Turkusowe poduszki dla Marty.


                                       Urodzinowa (roczkowa) kołderka dla Nicole z hallo kitty





                      Maskotka wykonana dla mojej Emisi i według jej projektu- Śpiąca Ela









                                                Świąteczna poducha do wzięcia

 Kołderka dla Wojtusia- poduszka do kompletu jeszcze nie gotowa...





Od jutra siadam do maszyny nadrabiać zaległości w szyciu. Do pokazania mam jeszcze kilka prac ale to następnym razem.

3 komentarze: